Què en penses?

Avatar: Debat oficial Debat oficial

Quins usos específics creus que hauria de tenir aquest espai (pícnic, fonts, zones d'estada, pipican...)? Què hi trobes a faltar? Quina vegetació hi hauria d'haver? Què ha de passar amb la circulació de vehicles rodats?

Pots deixar els teus comentaris a sota!

Comentari